tirsdag 1. november 2011

Arne og Carlos


Endelig kom Arne og Carlos i posten til meg i dag :) Eller boken deres i allefall, så nå må jeg bare skynde meg å fullføre et par (ehm...) strikkeprosjekter så jeg kan sette igang med julekulene! ;) Julen skal feires i nord i år, så har i grunn ganske god tid til vi skal pynte noe juletre her i huset igjen... Ikke at det har noe å si, jeg skulle aller helst hatt de klar i går jeg!


Men hvem har forresten sagt at kulene henge på et juletre? Jeg kan jo i gunn henge de overalt i huset! Da tipper jeg datamannen blir veeldig glad! Har en mistanke om at han mener det kan bli litt mye nips og naps rundtom her hjemme til tider, men pytt sann! Jeg begrunner alt med at dette er et hus med barn i, og da skal det pyntes og stæsjes litt, man skal ha det litt gøy! :)


Nå gjenstår det bare å finne en slik fin kurv jeg kan legge kulene i underveis...

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)