tirsdag 22. november 2011

Jeg skal bare...


En trebokstav fra søstrene grene..

blir med litt rester av gammelt gavepapir..

og litt blonder til veggpynt til prinsessa!

I dag er den store skal-bare dagen her hjemme, på vaskerommet roper klærne etter å bli brettet og lagt på plass, hobbykroken flyter over etter at jeg de siste dagene har brukt den som avlastningskrok for alt rot jeg ikke har orket å ta meg av, bak det ene skapet i stua har jeg stablet bærepose på bærepose med kongler, ark, servietter, lim og andre hobbysaker jeg sysler med om dagene, Ikea posen står midt på stuegulvet etter dagens utflukt dit..

Og jeg flyr rundt meg selv og holder på med tusen ting på engang.. tilstanden er slik jeg liker det med andre ord :)

Nå er ungene lagt og datamannen ute og lufter seg, så jeg skal sette meg ned og planlegge barnerommet litt, har nemlig kjøpt inn litt til veggene der i dag..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)