fredag 4. november 2011

Klin kokos fugler..


Lille prinsen er så glad i så se på fuglene utav kjøkkenvinduet, så til glede for han (og meg) kjøpte jeg med meg en kokosnøtt på butikken.. Så i går kveld tok vi turen i garasjen og sagde kokosnøtten i to, begge fikk smake på den romtempererte melken som var inni, og det falt ikke i smak hos liten eller stor.. Men som jeg sa til prinsen, så skal han slippe å slukke tørsten på kokosmelk, det kan vi heller gjøre om vi strander på en øde øy en gang.. Bare vi husker å ta med oss sag da.. Litt vanskelig å åpne uten, eller er det bare jeg som ikke vet hvordan man gjør det? :)


Syntes det så litt stusselig ut uten frø oppi, og kom på at fuglefrøene ligger på loftet, så tok det jeg fant i skuffen.. Værsågod fugler! Litt linfrø a la kokosnøtt!

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)