torsdag 3. november 2011

Juleverksted

Ble inspirert av et innlegg på Lidenskapelse hvor de viste disse nydelige hjertene Solveig hadde laget, og tok derfor turen innom Clas Ohlson på trilleturen. Der hadde de ikke fimoleire, men de hadde Das Prontas, en annen leire som ikke skal stekes. Utålmodig som jeg er satte jeg i gang etter prinsen og prinsessa var lagt, og tenkte det fikk være et prøve-juleverksted for de voksne..


Brettet er klart, mandarin er snacks til meg under arbeidet :)


Jeg fant frem en arvet blondeduk..


Noen pepperkakeformer..


Og satte i gang produksjonen :)


Prinsen fikk og være med her om dagen, og gutten var sååå glad når han fikk lov å kjøre over leira med motorsykkelen og postman pat bilen sin :) Små gleder :)



De fleste figurene ligger ennå til tørk, men noen har kommet opp rundt i stuen :)

Klarise

1 kommentar:

  1. Heisann:)

    Så flink du har vert!!! Godt i gang til jul:)

    Jeg kan selvfølgelig komme å ta bilder av ungene... Men kan ikke love at bildene blir bra...
    Er egentlig flinkere på detaljer enn portrett...

    Ha en nydelig helg:) Sees på mandag:)

    Klem Mari

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)