lørdag 29. oktober 2011

En veeeldig gul stol..

Jeg nevnte for litt siden at den gule lampa trengte litt selskap i stua, og nå har den fått det! 
Nå er stolen til prinsen ferdig malt! Jeg ble kjempefornøyd!!



Dama på malebutikken sa gjentatte ganger når jeg ba om den mest knallgule malinga hun hadde: 
"Dette blir veeeldig gult altså!!" Tror hun var redd jeg ikke var med mine fulle fem.. 
"Du skal vel ha den så matt det går da?" spurte hun så, åneida du, "Jeg vil ha mest mulig glans i den!" "Da blir det veeeldig gult altså!" "Akkurat slik jeg vil ha det" svarte jeg da og gikk fornøyd utav butikken med et spann zinkgelb bengalack i hånda :)



Selve prosessen tok sin tid, det måtte pusses, vaskes, tørkes, grunnes, tørkes, males, tørkes og så skrudd sammen.. Men etter et kutt i kneet og et halvt spann maling på garasjegulvet ble jeg tilslutt ferdig :)


Her ser dere før og etter, ble mye knallere sant? :)


Jeg skal innrømme jeg var spent når prinsen skulle opp og spise frokost her om dagen, og skulle få se stolen sin for første gang etter den var malt.. og den umiddelbare reaksjon hans var: 
"Mamma, du har mala stolen min!! Kan vi ta det vekk igjen?" Så gikk han og satte seg... 
Nå er han veldig fornøyd, og sier jeg må male prinsessa sin stol og :) 

Klarise

2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Den var blitt kjempeflott!!!

    Tror du må gå innom butikken og vise hun damen så bra det ble. Men skjønner at hun var litt engstelig:)

    Ha en fin helg:)
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Hun ville nok bare forsikre seg om at jeg visste hva jeg gjorde, tipper hun har fått noen sjokkede kunder i retur før..:)

    Klem

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)