torsdag 20. oktober 2011

Litt hygge i hverdagen


Når dagen starter litt for tidlig, og i tillegg etter en natt med litt barnegråt, er det jammen godt å kunne kose seg litt.. Så når prinsen var levert i barnehagen, glad og fornøyd kledd i regntøy, var det bare å få prinsessa i vogna for luren sin slik at jeg kunne gå ut å hente litt av den deilige høsten inn :)


Inspirert av min gode venninne Marimor bar det ut å lete etter kongler.. Jeg trillet avgårde, med godt mot, og dro til den nærmeste "skogen" vi har, der fant jeg ingen kongler, men derimot noen flotte grener med rognebær :) Jeg får heller gå ut litt senere og prøve lykken ett annet sted.. :) Så blir det kanskje en krans av de grenene jeg fant! På hjemveien dro jeg innom butikken og kjøpte med meg litt god "høstsnacks" å serverte til kaffen når ei venninne av meg stakk innom med lilleprinsen sin :)

Det ble et veldig hyggelig besøk!

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)