fredag 21. oktober 2011

En appelsin takk!


I dag ble prinsen hjemme med meg og prinsessa, litt fordi han gråt så sårt etter besteforeldrene i dag tidlig, men mest fordi jeg vil kose meg litt ekstra med han siden han ikke skal være med til Amsterdam i helgen.. :) Vi var kjapt innom butikken litt tidligere, og prinsen fikk velge seg noe godt til lunsj.. Og gutten ville ha "appelsin" (clementin..) og yoghurt, jeg er imponert! Det ble kjøpt med noen boller og, men de ville han spare til bestefaren kom sa han, måtte dele med han :)

Nå er det ikke mange timene til vi reiser, og jeg er nesten klar tror jeg, kofferten står i allefall i gangen, men det er nok ikke lite sannsynlig at den blir åpnet og lukket ett par ganger til før avreise..:) Det er typisk meg og min ubesluttsomhet :)

Vi får se om det blir noe blogging i løpet av helgen, 
skal se om jeg får tid til det blandt all shoppingen og champagnen :)

Ha en strålende helg alle sammen!
Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)