mandag 10. oktober 2011

Nå er jeg igang!



Dette har jeg gledet meg til, mitt første blogginnlegg!
Må innrømme at dette er litt som første skoledag, skrekkblandet fryd!
Har hentet masse inspirasjon ute i den store bloggverden, 
og ser nå frem til å komme i gang!
Å opprette selve bloggen var jo gjort i en fei, 
e-mail konto var allerede på plass, 
så et par klikk i løpet av en matesesjon 
med prinsessa sent en kveld så var jeg igang, trodde jeg...

Den gang ei, himmel og hav hvor mye det er å sette seg inn i!
Fotoredigeringsprogrammet jeg har skydd som pesten før, 
skulle nå plutselig bli min beste venn!

Da er det jammen meg godt jeg har min kjære datamann som kan hjelpe meg :)

Jeg har nok en lang vei å gå før jeg får helt teken på dette,
men man lærer så lenge man lever...


Klarise

2 kommentarer:

  1. Velkommen inn i bloggverden, fra en nybegynner:)

    SvarSlett
  2. Takk for det kjære Marimor :) Du vet, det er din fortjeneste at jeg er her inne! ;)

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)