tirsdag 15. november 2011

Et fantastisk rom!

Bildene er lånt fra Et Rom


Jeg MÅ bare tipse dere om denne fantastisk butikken, Et Rom, som ligger ikke så langt unna fra meg på Sørås Senter :) De har så utrolig mye fint der, klær, interiør, noe godt til maten, noe fint til sminkepungen og så mye mer :) Dette er virkelig butikken man bør stikke innom for å kjøpe den litt utenom det vanlige gaven til søsteren, venninna, kjæresten, moren, naboen, ja hvem som helst som fortjener en liten oppmerksomhet! Deg selv kanskje?


Bildene er lånt fra Et Rom

Jentene som jobber der gir deg utmerket service, og de tilbyr varer fra mange spennende merker som blandt annet: Cream, Melmelli, Tokyomilk, tine K, House Doctor...
Ta turen dit om dere leter etter det lille ekstra til julegaven i år! 
Jeg har allerede sikret meg noen gaver :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)