mandag 21. november 2011

Unblogged

Et gammelt fint skap kan være fint å se på...

Vis frem en rotete side av deg!
Mrs. Hardy utfordrer og jeg stuper i det..

Jeg har ennå ikke vist fram særlig mye av redet vårt, mulig det kommer mer etterhvert, men jeg kjenner litt på presentasjonsangsten når jeg sitter og ser hvor fint alle der ute i blogglandia har det..
Her har vi akkurat flyttet om på alle møblene i hele overetasjen, jeg har en stabel med bilder uten rammer, bilder med feil rammer, det ligger bilder i skap og bilder oppå skap.. Vi har nå bodd her i godt over 3 år, og jeg føler vi først de siste månedene har begynt å få ting på plass slik vi vil ha det...


De fleste som kjenner meg vet at jeg liker å ha det ryddig rundt meg, og at jeg har jobbet (og jobber) med meg selv for å senke skuldrene ettersom det har kommet to små (og en stor) inn i livet mitt som ikke er like ekstrem som meg.. Jeg tror derimot ikke alle vet at det finnes en meget rotete side ved meg, og den kommer her:

...helt til det blir åpnet..

Dette er plassen for mitt Albert Åberg-gen, alt jeg "skal bare" kommer som regel inni eller oppå dette skapet her, en sjelden gang får jeg ånden over meg og rydder, men det er som regel lenge mellom de slagene.. I mellomtiden er det risikosport å hente ut tegnesaker, duker eller annet fra dette dette skapet... Og jeg skal ikke nevne alle de andre plassene jeg gjemmer rotet mitt..





4 kommentarer:

  1. Hehe, du skulle sett mitt skap... ;)

    Ta en titt her:
    http://www.egedenne.com/2011/11/introduser-din-blogg.html

    Bli med om du vil :)

    SvarSlett
  2. Må le litt her nå. Slik er det i mitt skap og! Hehe. Prikk likt. Kan nesten ikke åpne dørene uten at noe faller ut. Gidder jeg å rydde? Næh.. Kjedelig. Men det skjer! En gang iblant. ( i året) :)

    SvarSlett
  3. Hihi, du har jo nogenlunde kontroll på rotet, eller?
    Gøy at du er med!!
    :)

    SvarSlett
  4. Fint skap! Godt å se at det ikke bare er i våre skap det er litt rot, hihi :)
    Ha en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)