tirsdag 8. november 2011

Klarise gjør ting hun ikke kan..

Tidligere i høst hadde vi en fest for å feire prinsessa, vi hadde en hyggelig middag med nære venner og familie.. Prinsessa fikk mye fint den dagen, og hun ville derfor sende ut et lite takkekort til de som kom.. Jeg har flere venninner som er såå flinke og lage kort og slikt, og jeg tenkte at nå skal jeg jammen prøve meg litt selv.. Det ble litt rot og litt knoting før jeg kom frem til disse kortene:




Det vanskeligste for meg var (selvfølgelig) å bestemme seg hvordan jeg ville ha de, og hva jeg kunne kombinere av farger osv.. Når jeg startet satt datamannen og leste i sofan, men etter utallige spørsmål fra meg om synspunkter og ideer kom han på at han hadde noe han måtte fikse i garasjen! Noe jeg godt kan forstå, for hvor gøy er det egentlig for en mann og scrappe takkekort? Han slapp unna i allefall..



Her ser dere vel kreativiteten flyter? 
Eller rotet, alt ettersom... Resultatet denne gangen ble noen ganske enkle kort, men jeg har allerede planene klare for hva jeg må kjøpe inn til scrappekassen min..

2 kommentarer:

  1. Hei, du har vunnet Manokopp i trekningen min! Fint om du kan sende meg en e-post med navn og adresse til: fjeldborgen@gmail.com

    Ha en fin dag!

    -Ingrid, Fjeldborg:)

    SvarSlett
  2. Jippi! Nå ble jeg superglad! :) Takk Takk Ingrid!

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)