torsdag 10. november 2011

All I want for christmas..

Vårt snødekte tuntre, tatt en gang det snødde i Bergen...

I år skal julen feires hjemme i nord, det blir første gang for både ungene og datamannen! Derfor kjenner jeg litt på presentasjonsangsten her jeg nå sitter, hva om det ikke blir hvit jul i nord i år?

Her er et fantastisk snødekket utsiktsbilde fra Skrarveheimen

Mitt høyeste ønske denne julen er derfor at Finnmark får masse, MASSE snø! Så vi kan lage borger og skiløype rundt huset og ha akekonkurranse og snøballkrig! Vi planlegger ski under treet til prinsen, så bestemoren kan lære gutten skøyteteknikken til Nortug :)

Her er det prinsen som får en trilletur i snødekket, får prinsessa det i år tro?

Jeg vet at dere som bor der oppe hele året kanskje synes det er litt unødvendig av meg å komme med et slikt ønske, jeg husker jo hvor frustrerende det var når man såvidt har kommet seg i hus etter å ha måkket snø i mengder, før det har snødd igjen og må måkkes på nytt.. Men akkurat i år tar jeg ingen hensyn med dette ønsket!

Her på vestlandet er julene som regel våte, mørke, og det nærmeste man kommer er snødekte fjelltopper, så i år ønsker jeg hvit jul i nord!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)