lørdag 26. november 2011

Endelig helg?


I natt slo begge barna til, den ene med tenner og gråt, den andre med falsk krupp, feber og gråt.. Så nå har vi testet hvordan det er å ha to syke barn samtidig! Resultatet ble ganske enkelt at prinsen fikk innta plassen min i dobbeltsenga, mens jeg gikk og la meg i hans seng.. Et supert bytte spør du han! Nå skal det være sagt at senga hans er 140 cm, greit nok at jeg er liten og fra Finnmark, men jeg er faktisk litt lenger enn 140 cm!! Hele 20 cm lenger faktisk! Men å be datamannen på 190 cm om å ligge der inne var vel aldri særlig aktuelt?! Det ble et enkelt regnestykke :)


Men nå er det jo faktisk helg, så vi har plenty med tid til å ta igjen litt søvn, dulle med ungene og få de friske :) Så det blir en kjapptur på butikken etter litt lørdagsgodteri til store og små snart :)

Håper alle dere er friske og raske og at dere har en strålende helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)