mandag 17. oktober 2011

Tidlig en mandags morgen...

Denne uka startet tidlig for oss alle her i redet vårt, prinsen måtte vekkes slik at han kom seg i barnehagen, og prinsessa lå og sang i senga si allerede litt over syv..:)


Da er det bare å komme i gang med dagen, og glede seg over at dette blir en bra uke :)


Til helgen reiser jeg nemlig med datamannen på kjærestetur, prinsessa skal selvfølgelig være med, mens prinsen er så heldig at han får besøk av besteforeldrene og tanten sin :)


Ser dere de herlige strikketeppene ungene har i sengene sine? De har de fått hos sin snille bestemor i nord, og jeg gleder meg over de hver dag jeg rer opp sengene :)
Hverdagslykke!

Ha en strålende uke!

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)