torsdag 27. oktober 2011

4 gode år :)


I går fikk vi den ene veggen ferdig med første lag murpuss, og vi konkluderte vel egentlig ganske raskt med at det ikke ville egne seg på trykk å blogge om prosessen, eller rettere sagt om sinnstilstanden min under prosessen.... Det svingte fra "ÅNEI-hva gjør vi?" til "TJA-dette kan bli bra, sant?" helt til jeg innså at det var for sent å snu, og konklusjonen min ble "Jaja, jeg fikk nå i allefall 4 gode år med datamannen om dette skulle bli skivebom.."

Alt ordnet seg derimot når jeg fikk sett resultatet av den nesten tørka veggen, og så hvor fint det blir. Det gjenstår enda litt pussing og en runde til før jeg sier meg fornøyd, men datamannen var heller imponert over initiativet mitt når han kom hjem.. 

Så det er mulig vi får flere gode år sammen :)

Klarise


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)