tirsdag 11. oktober 2011

Back to the 90´s :)



For litt siden var jeg i et utrolig koselig 30 års lag, hvor bursdagsbarnet hadde bestemt at vi skulle ta et steg tilbake til 90-tallet!
Ok, fantasien var det eneste som kunne sette grenser for antrekket!
Men hvem husker 90-tallet?
eller rettere sagt; hvem vil huske 90-tallet?
Jeg for min del hadde min barneskole- juniorklubb-tid da, og vil helst ikke minnes de gremme batikk t-skjortene str xxl vi tok på oss..


Men hva gjør man ikke for ei god venninne, og for én kveld?
Resultatet ble tupert lugg, fæl sminke og en mislykket hjemmetrykket Fraglene T-skjorte!

På festen mimret vi om Helene og gutta, Tore på sporet, 
Tande P, Dallas, Hverdagsliv, psyckocowboy bukser, 
Levis's 555 (husker jeg synes de hadde supersleng i bena!),
skatman, macarena, tørkler i halsen og strassbelter...
Kvelden var i allefall suksess!

På tide å dykke i skapene og se hva du har spart på og invitere på fest?
(Får se om jeg får lånt noen bilder fra kvelden!)

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)