onsdag 19. oktober 2011

Litt inspirasjon..



Jeg blir mer og mer glad i den litt industrielle looken, og jeg har til nå kun klart å få inn noen slike innsalg i heimen.. (Mye grunnet min egen treghet..) Men nå er det straks trappegangen som skal oppgraderes litt, i dag er det den orginale malerstrien som henger på veggene der. Jeg har tenkt litt på om det kan bli bra med litt murpuss på veggene, for å få litt betongvegg liknende look, og falt selvfølgelig pladask når jeg trillet forbi denne herlige murveggen med de vakreste høstgrenene på.. Mulig murpussen må frem når vi kommer hjem fra Amsterdam (og jeg har ferdigstilt noen av de andre prosjektene mine rundtom her...)

Og selvfølgelig må datamannen overtales.. :)

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)