onsdag 12. oktober 2011

Julen er her :)

Kakemennen har kommet i butikkene

I år gleder jeg meg ekstra til jul,
endelig er prinsen stor nok til å få med seg litt av forberedelsene,
og vi er allerede i gang med mini juleverksted.

Juleblader er kjøpt inn for inspirasjon

Det skal sys, bakes, strikkes..
Jeg skal lage min årlige julelikør,
det blir pepperkakehusverksted,
sjokoladekulene skal trilles,
ungene skal få seg hjemmesydde julestrømper..
Listen er laaang :)

Pepperkakehusene 2010

I fjor hadde vi 6 flinke barn rundt kjøkkenbordet, og det ble laget såå fine pepperkakehus!
Vi mødrene hadde ikke noe vi skulle sagt på designen!

Arne og Carlos julekuler

Om det blir tid på kvelden skal jeg strikke meg noen slike :)

Hodet mitt er fylt med ideér på ting jeg vil lage, 
så nå må jeg vel bare henge i hvis jeg skal rekke alt før jul :)


Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)