tirsdag 18. oktober 2011

Alt jeg lærer...


eller kanskje jeg burde si; alt jeg ikke lærer.. Det er som jeg har sagt tidligere litt å sette seg inn i med denne bloggingen.. Noe jeg faktisk synes bare blir mer og mer gøy :) Men om sant skal sies, så er ikke jeg den aller mest tålmodige her i gården, og når macen ikke gjør som jeg vil er det jo klart at det er maskinen det er noe galt med!! (Her kan jeg henvise til mange håpløse diskusjoner med datamannen om hvor problemet mellom meg og macen ligger...) I dag er det dog verken meg eller maskinen det er noe feil med, tror jeg i allefall.. Jeg har nok møtt på en bug inne på bloggen min (heter det dét datamannen?).. I allefall lever all utforming på bloggen sitt eget liv.. Får se om jeg kan få litt sakkyndig hjelp etter at prinsen og prinsessa har fått sin kvalitetstid med pappan sin i kveld...


Gode tips tas imot med stor takk :)

Klarise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)