mandag 12. desember 2011

Mørketid?


Helgen er over, datamannen er på jobb, prinsen i barnehagen og jeg og prinsessa har ei lita liste med ting vi må rekke å fikse i løpet av dagen :) Sånne hyggelige ting som de siste to små gavene vi hadde glemt, litt overraskelser til prinsen til flyturen, sende avgårde noen pakker og bare kose oss :)


Nå har jeg akkurat fått dampet noe strikketøy som skal gis i julegaver, og jeg sitter og fryder meg over at jeg faktisk er i boks med det jeg skulle før vi reiser :) (Se bort i fra pakkingen da, den utsetter jeg så lenge jeg kan...)


Jeg som skal opp til den hvite julen i nord, har jo nesten glemt at det er ikke bare snø der opp, der er jo også mørketid!! Så det spørs hvor mye bloggebilder jeg får tatt i løpet av den blå timen.. Tullete meg hadde nesten glemt hele mørketiden, har liksom bare gått og gledet og gledet meg til snøen :) Det er rart hva et par år på vestlandet kan gjøre med hukommelsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)