tirsdag 13. desember 2011

Pakket og klar????



Her i huset står ting litt på hodet i dag, det pakkes og rotes, og ryddes og rotes, og pakkes om en annen, får bare håpe koffertene er klare til avgang i morgen tidlig.. :) Jeg kunne jo selvfølgelig vært ferdig å pakke for flere dager siden hadde jeg fulgt alle rådene folk har gitt, men det er liksom ikke helt min stil å være så strukturert tidlig ute.. Jeg må ha tidspress når jeg pakker, hvis ikke pakker jeg bare om igjen og om igjen hundre ganger til jeg til slutt er så sur og grinete at datamannen rømmer huset! Så kvelden før er ikke for tidlig og heller ikke for sent, men akkurat passe :)

Nå skal det være sagt at jeg alltid pakker med en frykt for å ta med meg altfor mye, og ender som regel alltid opp med å ha tatt med meg for lite, eller bare klær til meg selv som ikke matcher, som for eksempel da jeg skulle 6 uker i praksis til Kirkenes midt i januar, og møtte opp med 1 langermet genser og 8 singletter, og det var 20 minus ute! Det ble ufrivillig shopping av det, med studentøkonomi i januar!
Brr.. men klok av skade? Nei takk, ikke denne frøkna!

Nå må jeg komme meg ned å se hva jeg kan ta utav koffertene før jeg finner ut hva som må oppi igjen, slik at jeg kanskje får plass til å ta med skoene og vinterdressen til prinsen..

Wish me luck!

Tror det må bli take away til middag i dag forresten....


Alle bildene er fra hviit.no og er slengt med som en i-siste-liten-ønskeliste om noen der ute skulle slite med å finne den perfekte julegaven til meg...

2 kommentarer:

  1. Høres kjent ut:-)
    Lykke til og god tur!

    Klem

    SvarSlett
  2. Masse god tur og god JUL:)

    Håper du snart har pakket ferdig:)

    Klem Mari

    SvarSlett

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)