mandag 19. desember 2011

Juleferie..

Jeg har de siste dagene bare kost meg med prinsen og prinsessa her hjemme i nord.. Tradisjoner skal gå videre med de nye generasjonene, så jeg har bakt bestemors leser, fått innføring i hvordan mors ribberull og lammerull lages, så neste år er det min tur å prøve :) Tenker jeg må investere i en skikkelig takke, så jeg og søsteren min kan føre lefsetradisjonen fra nord videre på vestlandet...:) Nå er det febertilstand i huset, prinsessa holder på med en av barnesykdommene tror jeg, hun er nå på tredje dagen med feber.. Så har fått meg et skikkelig fangebarn her oppe :) Prinsen derimot er i storslag og holder på å finpusse Nortug-stilen til han skal imponere datamannen i romjula :) Kom igjen nå Petter! Roper han entusiastisk til Nortugen når han stikker avgårde :) Jeg har litt trøbbel med mobilbloggen her, så prøver meg fra en lånt iPad..:) Jeg får komme sterkt tilbake med bilder når jeg får en datakyndig i hus...:) God førjulstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du vil legge igjen en liten kommentar etter ditt besøk blir jeg veldig glad! :)